Cartes de Serveis
Les Cartes de Serveis són documents públics a través dels quals les administracions informen sobre les característiques dels serveis públics que ofereixen i sobre els compromisos de qualitat en la seva prestació.
Representa el compromís públic de l'organització de desenvolupar les seves funcions sota criteris de qualitat i millora contínua, ja que:
- Promou les relacions amb els usuaris
- Serveix per definir estàndards de servei
- Permet establir objectius ambiciosos
- Pretén assolir una major qualitat en els serveis
El sistema de gestió que hi ha darrere una Carta de Serveis té una repercussió directa en la millora dels serveis i en la percepció de la qualitat per part dels seus usuaris, ja que:
- Requereix l'anàlisi prèvia de les expectatives de les persones usuàries dels serveis, estableix uns compromisos, facilita la revisió dels processos de gestió i permet avaluar la gestió i la satisfacció per a prendre decisions per a la millora.
- Es concreta en un document públic per als usuaris que recull informació dels serveis, els compromisos adquirits, els mecanismes d'avaluació i les vies de participació per a la millora dels serveis.
- Arxiu Municipal de Montcada i Reixac 07/02/2023
- Oficina d’Atenció Ciutadana 19/01/2023
- Teleassistència 19/01/2023
Darrera actualització: 02.02.2023 | 14:07
Darrera actualització: 02.02.2023 | 14:07