Retiment de comptes
Pla d'Actuació Municipal
2023-2027
- El Pla contempla 4 eixos amb un total de 32 objectius. Anar al PAM 2023-2027
2019-2023
- El Pla contempla 5 eixos amb un total de 41 objectius, amb més de 400 accions i indicadors de seguiment i avaluació.
- Revisió de l'estat d'execució a febrer de 2023 - Anar al PAM 2019-2023
2015-2019
- Document PAM 2015-2019 (PDF 167 Kb)
- Notícia retiment de comptes PAM 2015-2019
- Monogràfic retiment de comptes PAM 2015-2019 (PDF 274 Kb)
Estadístiques de queixes i suggeriments
- 2023: Informe dades queixes i suggeriments 2023 (PDF 86 Kb) | Dades queixes i suggeriments 2023 (XLS 20 Kb)
- 2022: Informe dades queixes i suggeriments 2022 (PDF 138 Kb) | Dades queixes i suggeriments 2022 (XLXS 12 Kb)
Resolucions d'accés a la informació pública
- Informació sobre les resolucions rebudes. Anar a l'indicador del Portal de Transparència
- Informe d'avaluació del dret d'accés a la informació Síndic de Greuges (març 2022)
Cartes de Serveis
Les Cartes de Serveis són documents públics a través dels quals les administracions informen sobre les característiques dels serveis públics que ofereixen i sobre els compromisos de qualitat en la seva prestació. Anar a les Cartes de Serveis
Avaluacions de qualitat dels serveis públics
- 2023: Enquesta sobre l'Oficina d'Atenció Ciutadana 2023 (novembre-desembre 2023)
- 2022: Enquesta sobre l'Oficina d'Atenció Ciutadana 2022 (juliol-agost 2022)
- CONTINUA: Avaluació del servei d'atenció ciutadana amb el sistema RateNow.
Darrera actualització: 25.01.2024 | 11:23
Darrera actualització: 25.01.2024 | 11:23