Hemeroteca
Els grups municipals condemnen les amenaces anònimes contra representants d’institucions públiques i de partits polÃtics
30/04/2021La sessió del Ple que es va celebrar ahir va començar amb la lectura conjunta d’una declaració institucional consensuada per tots els regidors, del govern i de l’oposició, de l’Ajuntament.
L’Omic de Montcada i Reixac informa sobre el nou etiquetatge energètic dels electrodomèstics
30/04/2021Des del març, aquests articles es classifiquen des de l’A a la G, en funció del consum i eficiència dels productes.
La piscina d’estiu 2021 presentarà importants novetats en les seves tarifes i en els tipus d’abonaments
30/04/2021S’incrementen les bonificacions en un 5% per a residents del municipi que adquireixin un abonament familiar o individual en totes les modalitats que s’oferten arribant al 55% i al 60% en el cas de les famílies nombroses o monoparentals.
Festa Major Mas Rampinyo
30/04/2021Organitza: Festa Major Mas Rampinyo i La Unió de Mas Rampinyo.
Amb el suport de l'Ajuntament de Montcada i ReixacMontcada i Reixac celebrarà cada any ‘El dia de la Cultura Popular’
30/04/2021Les entitats que fomenten les manifestacions que emanen de les tradicions, i que porten més d’un any aturades a causa de les restriccions sanitàries contra la Covid-19, tindran una acte de reconeixement institucional. La data, encara per decidir, sorgirà del treball que farà una Taula de Cultura.
La Generalitat manté les restriccions vigents, però anuncia una flexibilitat de les mesures en la restauració a partir del 9 de maig
30/04/2021Les úniques novetats són que, a partir del dia 3, els parcs infantils de titularitat pública no hauran de tancar a les 20h i es permetran les assemblees d'entitats esportives. Sis dies més tard, els bars i restaurants podran oferir sopars fins a les 23h i els parcs d’atraccions i les fires ambulants podran obrir amb un 30% del seu aforament.
Jugatecambiental 'Petits invertebrats aquà tics'
02/05/2021Parc de La Llacuna. Activitats per aprendre i gaudir en família
La regidoria de Comerç crea el seu propi canal de Telegram
03/05/2021L’objectiu és disposar d’una eina de comunicació directa amb tots els comerciants del municipi, adaptant-se així a les noves tecnologies per oferir novetats, actuacions i formacions relacionades amb el sector, així com les mesures sanitàries contra la Covid-19.
L’Ajuntament i les fundacions Probitas i Pere Tarrés ofereixen un casal d’estiu a l’agost
04/05/2021L’activitat s’adreça a infants entre 3 i 12 anys que hagin rebut beca de menjador el curs passat.