Sol·licitud de pisos de protecció oficial
Procés
- La persona sol.licitant, haurà d’estar empadronada a Montcada i Reixac.
- La sol·licitud, es presentarà emplenada i signada al departament d’Habitatge de l’Ajuntament amb la següent documentació fotocopiada:
DOCUMENTACIÓ
- Sol·licitud degudament emplenada i signada per totes les persones que integren la unitat de convivència i que siguin majors d’edat.
- Fotocòpia dels DNI o NIE
- Fotocòpia del llibre de família o document acreditatiu de la convivència o parella estable (en els casos de menors d’edat).
- Certificat d’empadronament amb la indicació de la data d’alta.
- Documentació acreditativa dels ingressos de la unitat de convivència (declaració de la renda, certificats d’ingressos, etc.)
La resta de documentació addicional que cal lliurar depèn en cada cas de la situació específica que calgui acreditar; per exemple, en el cas de persones separades o divorciades, han d'aportar el conveni regulador i la sentència que l’aprova.
En els casos de families monoparentals, nombroses i discapacitats, cal aportar el carnet corresponent.
Important. Cal renovar la sol·licitud, una vegada acceptada, cada any. Si no es fa la renovació, es perdrà l’antiguitat
Darrera actualització: 1.08.2024 | 09:52
Darrera actualització: 1.08.2024 | 09:52