Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Tot i que sempre és recomanable tenir una cita prèvia, no seran necessàries per algunes gestions com fer:
- Registre d’entrada d’instàncies
- Volant d’empadronament o de convivència
- Certificat cadastral
- Donar d’alta o renovar l’idCAT
- Programació de la cita prèvia per altres tràmits.
El servei de cita prèvia continua sent obligatori per a la resta de tràmits de més complexitat i que, fins i tot, requereixen d’un estudi previ per al seu desenvolupament. Podeu sol·licitar cita prèvia a citaprevia.montcada.cat, enviar un correu electrònic a oac@montcada.org o trucar al telèfon 935 726 474.
ATENCIÓ TELEMÀTICA
Davant la necessitat d'adaptació de la nostra administració a les noves tecnologies, l'Ajuntament ha posat en marxa mitjançant la web municipal el servei Tràmits i Gestions. Aquesta opció permet tramitar amb el consistori per internet d'una forma ràpida i segura. L'OAC també ofereix la possibilitat de contactar amb l'Ajuntament gràcies al correu electrònic (oac@montcada.org). A més, la ciutadania pot dirigir-se a l'administració per presentar qualsevol queixa o suggeriment mitjançant Suggeriments, queixes i propostes.
CONSELLS
- Abans de venir... consulteu la informació sobre el tràmit que poleu fer a 'Tràmits i gestions'. A més podeu descarregar-vos els impresos necessaris per realitzar el tràmit. D'aquesta manera estalviareu desplaçaments innecessaris i temps en la gestió.
- Eviteu els moments d'afluència màxima. La màxima concentració de persones a l'OAC es dóna entre les 10 i les 14 h. Fora d'aquesta franja horària, estalviareu esperes.
- Faciliteu les màximes dades. Per aconseguir que us donem una millor informació, faciliteu les màximes dades possibles als administratius informadors.