Oficina d'Atenció Ciutadana - OAC
Per sol·licitar cita prèvia, per ser atès presencialment, per fer un registre, treure un justificant de padró o un justificant de convivència, accediu al servei de cita prèvia.
Per sol·licitar cita prèvia per a la resta de tràmits cal trucar al telèfon 935 726 474 o enviar un correu electrònic a oac@montcada.org.
ATENCIÓ PRESENCIAL
L'OAC ofereix un horari de servei d'atenció al públic més ampli que la resta d'oficines municipals amb la intenció d'adaptar-se a les necessitats dels ciutadans.
L'OAC es converteix en un aliat i gestor de la ciutadanía davant l'administració i en la porta d'accés a l'organització municipal. L'OAC escolta activament.
ATENCIÓ TELEMÀTICA
Davant la necessitat d'adaptació de la nostra administració a les noves tecnologies, l'Ajuntament ha posat en marxa mitjançant la web municipal el servei Tràmits i Gestions. Aquesta opció permet tramitar amb el consistori per internet d'una forma ràpida i segura. L'OAC també ofereix la possibilitat de contactar amb l'Ajuntament gràcies al correu electrònic (oac@montcada.org). A més, la ciutadania pot dirigir-se a l'administració per presentar qualsevol queixa o suggeriment mitjançant Suggeriments, queixes i propostes.
CONSELLS
- Abans de venir... consulteu la informació sobre el tràmit que poleu fer a 'Tràmits i gestions'. A més podeu descarregar-vos els impresos necessaris per realitzar el tràmit. D'aquesta manera estalviareu desplaçaments innecessaris i temps en la gestió.
- Eviteu els moments d'afluència màxima. La màxima concentració de persones a l'OAC es dóna entre les 10 i les 14 h. Fora d'aquesta franja horària, estalviareu esperes.
- Faciliteu les màximes dades. Per aconseguir que us donem una millor informació, faciliteu les màximes dades possibles als administratius informadors.