Obert el termini per poder utilitzar l’Espai Coworking El Punt

Dimecres, 15 de març de 2023 a les 00:00

Aquesta oficina compartida que ha impulsat Montcada Avança estarà situada al viver d’empreses que està al costat del Centre Comercial El Punt. S’atorgaran quatre llicències i les persones o empreses que estiguin interessades poden presentar la seva sol·licitud fins al 13 d’abril. 

Montcada i Reixac disposarà d’un Espai de Coworking de titularitat municipal que ha impulsat Montcada Avança i que estarà situat al carrer Verdi, número 12, dins del viver d’empreses que està al costat del Centre Comercial El Punt.


Qualsevol autònom o empresa que hi vulgui tenir accés pot presentar la seva sol·licitud a partir d’aquest dimecres, 15 de març, mitjançant el Registre Electrònic o, de forma presencial, al Registre General de l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), situat a l’Ajuntament (Av. de la Unitat, número 6).


L’Espai Coworking, que s’inaugurarà el proper 22 de març, va ser un dels set projectes més votats als Pressupostos Participatius 2018-2019 i ha suposat una inversió de 5.000 euros per a l’adquisició del mobiliari i el material necessari, així com la instal·lació del Wi-fi. L’oficina compartida, del que s’atorgaran quatre llicències per a la seva utilització, té com a objecte donar suport a les iniciatives econòmiques que sorgeixin al municipi, dotant-les d’un espai físic, amb els serveis adequats, per desenvolupar l’activitat i contribuir a la generació de riquesa i creació de treball a Montcada i Reixac. L’oficina, de 50 m2, disposa de quatre zones de llocs de treball individual en una mateixa àrea de treball compartit i quatre places d’aparcament. Hi poden optar persones o empreses -que no superin els cinc anys des de la seva data de constitució- que desenvolupin un projecte empresarial propi. Queda exclosa qualsevol activitat que requereixi la dispensació del producte (venda i/o entrega) i totes aquelles que perjudiquin el medi ambient o l’entorn local, que no estiguin admeses per les ordenances municipals o que es poden considerar perilloses, insalubres, nocives o puguin pertorbar el treball dels restants ocupants.

El regidor de Montcada Avança, Jaume Teixidó, ha destacat que la creació d’aquest espai de Coworking servirà “per oferir una ajuda que difícilment troben les empreses emprenedores i que els permetrà col·laborar amb l’Ajuntament per fer de Montcada i Reixac un ciutat amb empreses modernes, connectades amb el seu temps i aptes per a la creació i manteniment d’ocupació d’alt valor afegit”.

El termini de presentació de sol·licituds estarà obert fins al 13 d’abril, inclòs, i es pot fer de forma telemàtica o presencial. En aquest últim cas, cal concertar cita prèvia a través del web municipal www.montcada.cat o enviant un correu electrònic a oac@montcada.org. La llicència d’utilització, que s’atorgarà per una Comissió de Valoració i Seguiment, serà temporal amb una vigència d’un any, renovable anualment de forma automàtica si cap de les parts no expressa el contrari, fins a un límit de tres anys. Els sol·licitants poden optar a utilitzar aquest espai a jornada completa, amb un preu de 150 euros mensuals, o mitja jornada (entre 4 i 6 hores continuades de matí o tarda), amb un preu de 75 euros mensuals. Les bases es poden consultar la pàgina web montcada.cat

Darrera actualització: 16.03.2023 | 09:46