Hemeroteca
Reunió valorativa sobre les conseqüències del darrer vessament tòxic al Besòs
24/07/2024L'Ajuntament s'ha reunit aquest matí amb tècnics de la Diputació de Barcelona per valorar les accions realitzades després del vessament al riu Besòs de materials resultants de l'extinció del foc d'una empresa química a Polinyà. El consistori ha mostrat el seu malestar pel nou accident químic que ha tornat a afectar el riu.
Obertes les inscripcions per a les entitats per participar a l'ofrena floral de la Diada 2024
24/07/2024Les associacions del municipi poden participar a la Diada Nacional de Catalunya el proper 11 de setembre amb l'ofrena floral a l'escultura ‘La força de la terra’.
El mercat dels dimecres continuarà en la seva actual ubicació a partir de setembre
24/07/2024Davant la bona acollida per part dels paradistes i de la ciutadania, l'Ajuntament aplicarà una pròrroga a partir de setembre mentre realitza els tràmits administratius pertinents perquè el canvi de localització sigui definitiu.
Reunió. Consorci del Besòs
24/07/2024Un Mini Cros i la Pedalada Popular per commemorar la Setmana Europea de la Mobilitat
25/07/2024Les activitats es concentraran el cap de setmana del 21 i 22 de setembre i les inscripcions ja estan obertes.
Reunió. Veí
25/07/2024