Hemeroteca
Inaugurada la remodelació del Rec Comtal a la Casa de la Mina
28/01/2024Les obres de restauració del Rec Comtal s'han realitzat a l'entorn de la Casa de la Mina, on s'ha millorat la sortida de la infraestructura aquàtica, els accessos i el seu entorn. Aquest matí s'ha fet una acte festiu amb parlaments oficials i activitats mediambientals.
Reunió. Nova marca de ciutat
29/01/2024Visita d'obres. Inici soterrament
29/01/2024Dia històric per a Montcada i Reixac
29/01/2024Avui han començat les obres del soterrament de l'R2 al seu pas Montcada i Reixac, una reivindicació de la ciutadania de més de 30 anys. Els membres de la Taula del soterrament han assistit a l'inici de l'actuació al barri de La Ribera, que està previst afectin més de 4 quilòmetres i que durin 7 anys
Entrevista. Cadena COPE
30/01/2024Arriba una nova edició de cicle de sortides Montcada Camina
30/01/2024Les excursions per descobrir indrets naturals del municipi i el seu entorn es faran el primer diumenge de mes. La primera es farà el 4 de febrer amb destinació al Turó.