Montcada a Escena. El criado de dos amos
La Jove Finestra Estràbica
Inspirada en la comèdia de Carlo Goldoni, aquesta adaptació conserva l'essència de la Commedia dell'Arte i incorpora noves escenes i personatges que enriqueixen la intriga i l’humor.
Un compromís matrimonial, una identitat oculta, un home perseguit per la justícia, dos investigadors obsessionats amb la resolució d’un crim i un criat que decideix servir dos amos alhora. Tots ells coincideixen en una història on l'atzar, els malentesos i les aparences converteixen cada trobada en un nou embolic.
Un espectacle ple de situacions tan imprevisibles com divertides, demostrant que, de vegades, el millor ingredient de la comèdia és el caos.
Direcció: Alba Rubio i Victor Bea
Intèrprets: Aitana Ruiz, Ariadna Ibiza, Arnau Bofill, Asier Yanguas, Daniel Tejero, Gal·la Diaz, Guillem Marquès, Ivan Gil, Judith Ezquerra, Judith Villar, Nora Hendrikse, Sabina Manzano, Yago Grajales
Equip tècnic: Pol Morató i Víctor Bea
Idioma: castellà
Durada: 90 minuts
Adreça:
Sala Escenari
Darrera actualització: 29.09.2026 | 11:21