Incorporació de nou personal a l’Ajuntament provinent de Plans d’Ocupació de la Diputació de Barcelona i l’AMB

Dimecres, 17 de juny de 2026

L’Ajuntament ha incorporat aquest dimarts a la seva plantilla onze persones que formen part d’una nova convocatòria de Plans d’Ocupació Locals que impulsen l’Àrea Metropolitana de Barcelona i la Diputació de Barcelona i que estaven adreçats a persones inscrites al Servei Públic d'Ocupació de Catalunya (SOC) com a demandants d’ocupació no ocupades (DONO) o inscrites com a persones que volien millorar la seva situació d’ocupació en el SOC.

Aquesta convocatòria ha permès incorporar:

  • 1 Tècnica mitjana coordinadora de Plans d’ocupació a jornada completa (Montcada Avança) amb contracte fins al juny de 2027.
  • 8 Agents cívics/ques a jornada parcial (Serveis Municipals) fins al desembre de 2026.
  • 2 Administratius/ves a jornada completa (Arxiu i Serveis Municipals) amb contracte fins al març de 2027.

La contractació dels agents cívics i la coordinadora és una acció subvencionada totalment amb càrrec a l’ajut atorgat en el marc dels Plans locals d'ocupació per als anys 2025-2027, en el marc de la convocatòria del Catàleg 2025 del Pla de cooperació Xarxa  de Governs Locals 2024-2027 de la Diputació de Barcelona. D’altra banda, la incorporació dels administrius/ves és una acció subvencionada parcialment amb càrrec a l’ajut atorgat en el marc del Pla metropolità de suport a les polítiques socials municipals 2024-2027 de l’Àrea Metropolitana de Barcelona.

Darrera actualització: 17.06.2026 | 14:31