L’OMIC recorda que les companyies de telefonia han de garantir el servei durant l’estat d’alarma

Dimecres, 17 de juny de 2020 a les 00:00

Les persones que hi hagin contret un deute han de demanar a les subministradores l’ajornament del pagament.

L’Oficina Municipal d’Informació a les Persones Consumidores (OMIC) de Montcada i Reixac recorda que les companyies telefòniques no poden interrompre ni deixar sense servei la ciutadania durant l’estat d’alarma i, per tant, han de garantir la presentació del servei de telecomunicacions i la connectivitat de banda ampla. Avui dia, no hi ha  moratòria en el sector de telecomunicacions, però els serveis s’han de garantir i no es poden interrompre per impagament mentre duri la situació d’excepcionalitat.

Tot i això, si existeix un deute amb alguna companyia de telefonia, cal demanar-ne l’ajornament sempre i quan s’hagi generat a partir del 14 de març i fins al 30 de juny. L’ajornament del pagament podrà ser de fins a sis mesos i sense interessos ni despeses addicionals. Per a qualsevol dubte, es pot contactar amb l’OMIC de Montcada i Reixac, al telèfon 678 031 766 o al correu electrònic omic@montcada.org.

Darrera actualització: 17.06.2020 | 10:35