Delegat de Protecció de Dades (DPD)
L'article 37.1 del Reglament UE 2016/679 General de Protecció de Dades (RGPD), estableix que les autoritats i organismes públics tenen l'obligació de designar a un Delegat de Protecció de Dades (DPD).
L'Ajuntament de Montcada i Reixac ha designat al seu DPD correctament, tal com es pot comprovar a: APDCAT - Consulta de Delegats de Protecció de Dades
- Delegat de Protecció de Dades: APDTIC PROFESIONALES, S.L.
- Contacte: delegatpd@montcada.org
Les seves funcions venen definides en l'article 39 del RGPD i consisteixen principalment a informar i assessorar l'Ajuntament de Montcada i Reixac i als seus treballadors sobre les obligacions que els incumbeixen en el tractament de dades de caràcter personal, i la supervisió del seu compliment. Així mateix, ha de cooperar amb l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) i actuar com a punt de contacte entre aquesta i l'Ajuntament de Montcada i Reixac.
Al seu torn, qualsevol ciutadà podrà dirigir-se al Delegat de Protecció de Dades si li sorgeixen dubtes sobre el tractament de les seves dades per part de l'Ajuntament de Montcada i Reixac o no està conforme amb aquest. Per a això, pot contactar amb el Delegat de Protecció de Dades de dirigint-se per escrit a l'adreça de correu electrònic delegatpd@montcada.org
Més informació: APDCAT - Consulta de Delegats de Protecció de Dades