Reconeixement institucional a l’AE Can Cuiàs per l’ascens del Cadet de futbol sala
La Sala de Plens de la Casa de la Vila ha acollit aquest divendres un acte institucional de reconeixement organitzat per l'Ajuntament per felicitar l'equip Cade de l'AE Can Cuiàs que ha pujat a Segona Catalana de futbol sala.
L’acte ha comptat amb la presència de l’alcalde de Montcada i Reixac, Bartolo Egea, i el regidor d’Esports, Carles Vilalta, així com una representació de la plantilla i la junta directiva del club encapçalada pel seu president, Ramón Nieto. També hi van participar altres regidors i regidores del govern municipal i de l’oposició. L’acte de reconeixement s’ha iniciat amb un minut de silenci per la recent mort de Toni Moreno, excoordinador i extrenador a l’AE Can Cuiàs.
En les seves intervencions, l’alcalde i el regidor d’Esports han destacat la gran temporada realitzada pel gran treball del cos tècnic i per l’equip, que va finalitzar la competició en un meritori segon lloc amb 68 punts, quedant-se a només dos punts de distància del líder de la categoria, el Castellar B.
L’acte va finalitzar amb el lliurament d’un obsequi institucional i la tradicional fotografia de conjunt a les escales de la Casa de la Vila.