Nou punt d'atenció ciutadana a Can Cuià s
Can Cuià s disposarà a partir del proper 26 de març, d'un nou Punt d'Atenció Ciutadana (PAC) ubicat al Centre CÃvic del barri (C. Geranis, s/n). Amb la seva posada en funcionament, l'Ajuntament de Montcada i Reixac descentralitza la gestió de gran part dels trà mits municipals. El nou PAC s'inaugurarà el mateix dia 26 a les 17.30 hores en un acte on assistirà una delegació municipal encapçalada per l'alcalde, César Arrizabalaga.
Aquest nou PAC oferirà un servei d'atenció presencial on la ciutadania podrà adreçar-se per realitzar, entre altres, els següents trà mits municipals: registres d'entrada, justificants d'empadronament, duplicats de rebuts, alta de guals i bonificacions per l'ús de la deixalleria. Amb aquesta iniciativa, els veïns i veïnes de Can Cuià s no hauran de desplaçar-se fins l'edifici central de l'Ajuntament per poder gestionar amb l'administració. Per que tothom coneguin aquest nou servei, l'Ajuntament repartirà per tots els domicilis un trÃptic informatiu.
L'horari d'atenció al públic del PAC serà de 16 a 19 hores, de dilluns a divendres. La presidenta de l'Àrea Interna, Carme Porro, ha afirmat que "la realitat geogrà fica del nostre municipi fa que sigui necessà ria la descentralització d'alguns serveis municipals bà sics per tal d'oferir un millor servei als veïns i veïnes dels barris més allunyats del centre neurà lgic, com és el cas de Can Cuià s".
La creació del PAC forma part del Pla de Modernització Tecnològic, amb una inversió d'un milió d'euros en quatre any. Dins del pla ja s'han fet avenços substancials en l'atenció presencial, amb un procés de modernització de la OAC i, des del mes passat, està operativa la nova pà gina web de l'Ajuntament, amb un apartat anomenat "Trà mits i gestions" on els usuaris poden tramitar per internet amb el consistori local. Carme Porro ha assegurat que "estem donant passos de gegant amb l'objectiu d'apropar l'administració a la gent i evitar desplaçaments, guanyant aixà en rapidesa i comoditat".