Montcada neda 39.525 metres per l'esclerosi múltiple
La piscina de Montcada Aqua va acollir diumenge la 19 ena edició del "Mulla't per l'esclerosi múltiple", iniciativa solidà ria promoguda per la Fundació sobre l'Esclerosi Múltiple amb l'objectiu d'obtenir aportacions econòmiques per impulsar accions de suport a les persones que pateixen aquest trastorn neurològic en la vessant d'assistència personal i recursos per a la investigació.
Al llarg del matà moltes persones van participar a les diferents activitats organitzades. Un total de 125 participants van passar per a la piscina de l'Aqua, entre els que van anar a nedar i els que van fer la master class d'aquagym, activitat amb la que es va donar inici a la jornada.
L'esclerosi múltiple és una malaltia del sistema nerviós central, provocada per la pèrdua de la substà ncia que el protegeix, la mielina, és invalidant i generalment progressiva i afecta més de 6.000 persones a Catalunya.