Montcada i Reixac celebra Halloween amb diverses activitats de terror
El Centre CÃvic Can Cuià s es convertirà els dies 3 i 4 de novembre en un passatge de terror per celebrar la nit d'à nimes. Aquesta activitat l'organitzen des de fa anys la regidoria d'Infà ncia i Joventut i el Col¿lectiu C4 i en ella participen al voltant de 40 persones, entre actors, muntadors i maquilladors. Aquest any el passatge s'inspirarà en un terrorÃfic orfenat.
Com és habitual es faran dos passis cada dia, un de 17.30h a 18.30h per a nens i nenes de dins a 6 anys, amb un adult per nen, i un altre, de 18.30h a 23.30h, per a la resta de públic.
Per altra banda els centres cÃvics de la Ribera i l'Alzina també han organitzat activitats de terror durant aquests dies. Al Centre CÃvic La Ribera es farà un taller de titelles i maquillatge infantil dimarts 30 d'octubre a les 17.30h i el Centre CÃvic l'Alzina acollirà el dimecres 31 d'octubre un altre taller de pintura, maquillatge i decoració, de 17.30 a 19h, un passatge del terror, que es podrà visitar de 19 a 20h i una caminada pels carrers del barri per demanar caramels, dolços i castanyes de 20 a 21h.
L'oferta d'activitats per a Halloween es complementa amb un cicle de terror japonès organitzat pel Club Català de Ciència Ficció, Fantasia i Fandom el 27 d'octubre a les 20h al Centre CÃvic Can Cuià s.