L’OMIC recorda que les companyies de telefonia han de garantir el servei durant l’estat d’alarma

Dimecres, 17 de juny de 2020

Les persones que hi hagin contret un deute han de demanar a les subministradores l’ajornament del pagament.

L’Oficina Municipal d’Informació a les Persones Consumidores (OMIC) de Montcada i Reixac recorda que les companyies telefòniques no poden interrompre ni deixar sense servei la ciutadania durant l’estat d’alarma i, per tant, han de garantir la presentació del servei de telecomunicacions i la connectivitat de banda ampla. Avui dia, no hi ha  moratòria en el sector de telecomunicacions, però els serveis s’han de garantir i no es poden interrompre per impagament mentre duri la situació d’excepcionalitat.

Tot i això, si existeix un deute amb alguna companyia de telefonia, cal demanar-ne l’ajornament sempre i quan s’hagi generat a partir del 14 de març i fins al 30 de juny. L’ajornament del pagament podrà ser de fins a sis mesos i sense interessos ni despeses addicionals. Per a qualsevol dubte, es pot contactar amb l’OMIC de Montcada i Reixac, al telèfon 678 031 766 o al correu electrònic omic@montcada.org.

Darrera actualització: 17.06.2020 | 10:35