L’Omic informa sobre què fer per reclamar l’import dels vols que ha cancel·lat Norwegian

Dilluns, 22 de febrer de 2021 a les 00:00

Les persones afectades tenen temps fins al 26 de febrer per fer-ne els tràmits. La companyia es troba immersa en un procés de reestructuració.

L’Oficina Municipal d’Informació a les Persones Consumidores (OMIC) de Montcada i Reixac, per mitjà de l’Agència Catalana de Consum, informa que les persones afectades per cancel·lacions de vols de la companyia Norwegian –que ha anunciat que està immersa en un procés de reestructuració– tenen fins al 26 de febrer per reclamar-ne els reemborsaments. Per fer-ho, les persones afectades han d’enviar un correu electrònic a l’adreça norwegian-examinership@kpmg.ie, tot indicant el seu nom complet, l’adreça postal, l’adreça de correu electrònic i tots els detalls que facin referència a la sol·licitud de reemborsament.

D’aquesta manera, les persones consumidores que reclamin reemborsaments es poden incloure en la llista de creditors de l’empresa. Per a més informació, es pot consultar l’adreça web https://www.norwegian.com/en/about/company/reorganisation/. Per a qualsevol consulta, es pot contactar amb l’OMIC, pel telèfon 678 031 766 o bé al correu electrònic omic@montcada.org.

Darrera actualització: 22.02.2021 | 11:04