Les telecomunicacions i els serveis de subministraments bàsics centren les consultes del 2020 a l’OMIC

Dimarts, 16 de març de 2021 a les 10:00

La pandèmia ha provocat que s’incrementin les atencions relacionades amb serveis turístics i aeris.

L’Oficina Municipal d’Informació a les Persones Consumidores (OMIC) de Montcada i Reixac ha atès durant el 2020 un total de 1975 persones del municipi i ha gestionat 214 expedients de reclamació dels quals un 39% s’han resolt de forma favorable a la part demandant. Un 15% dels casos s’ha derivat a d’altres organismes. El servei fa pública la memòria de l’any passat al voltant del Dia Mundial de les Persones Consumidores, que oficialment va ser ahir, 15 de març.

Les telecomunicacions i els subministraments bàsics són els dos sectors de consum que més incidències representen. A causa de la pandèmia, al 2020 s’han registrat força consultes relacionades amb els sectors turístics i transport aeri. També destaca l’elevat creixement de consultes a les companyies d’assegurances, especialment arran dels aiguats que van afectar greument Montcada i Reixac el 18 de desembre passat.

Des del 14 de març del 2020, l’atenció de l’OMIC va ser telefònica i per correu electrònic i des de l’11 de juny, atén presencialment un dia a la setmana. El servei a Montcada i Reixac està ubicat a l’edifici de l’Ajuntament (Avinguda de la Unitat, 6), el telèfon és el 678 031 766 i el correu electrònic, omic@montcada.org.

Darrera actualització: 16.03.2021 | 12:13