L’Ajuntament ofereix 16 llocs de feina d’agent cívic i un tècnic/a per coordinar els plans d’ocupació
Les sol·licituds per optar a aquestes ofertes s’han de presentar del 20 de novembre a l’1 de desembre, per instància electrònica.
L’Ajuntament de Montcada i Reixac obre del 20 de novembre a l’1 de desembre el termini de presentació de sol·licituds per optar a un total de 17 llocs de feina de caire temporal que formen part de la segona convocatòria dels plans d’ocupació 2023 de l’Àrea Metropolitana de Barcelona, en el marc del pla metropolità de suport a les polítiques socials municipals 2020-2023.
De les 17 ofertes, 16 són d’agent cívic –10 per a la Policia Local, 4 per a Comerç i 2 per a Indústria– i l’altra, de tècnic/a mig per a la coordinació dels plans d’ocupació, amb adscripció a Desenvolupament Econòmic Local. Els contractes seran de sis mesos de durada, a jornada completa. Hi poden optar persones en situació d'atur o inscrites al Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC) com a persones que volen millorar la seva situació d'ocupació.
Les sol·licituds s’han de tramitar prioritàriament per via electrònica, per mitjà de www.montcada.cat (apartat Montcada Avança). També es podrà fer la presentació presencial, amb caràcter excepcional, per mitjà de l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC), demanant cita prèvia a oac@montcada.org.
Aquesta acció es porta a terme amb el suport de l’Àrea Metropolitana de Barcelona en el marc de les subvencions de suport a les polítiques socials municipals 2020-2023, Convocatòria 2022-2023