L’Ajuntament obre els canals de Whatsapp i Telegram i una APP per informar sobre les novetats del coronavirus SARS-CoV-2
El nou servei d’informació permet rebre notícies prioritàries sobre l’actual situació i les accions al voltant de la crisi sanitària a la ciutat.
L’Ajuntament de Montcada i Reixac ha activat tres nous canals de comunicació amb la ciutadania per mitjà de les aplicacions de telèfon mòbil Whatsapp i Telegram i de l’APP Montcada i Reixac per tal d'informar sobre les novetats més destacades sobre la pandèmia del coronavirus SARS-COV-2.
L’alcaldessa, Laura Campos, ha explicat que “aquests canals s’obren davant la situació d’emergència sanitària amb l’objectiu d’informar a la ciutadania de forma puntual de les darreres novetats sobre les mesures contra el coronavirus” Campos ha afegit que “faig una crida que la ciutadania se subscrigui a aquest canals perquè ara, més que mai, són molt necessaris per estar informats”.
Els canals de comunicació via Whatsapp i Telegram són de carácter unidireccional i, per tant, no generen converses ni permeten enviar missatges ni tampoc atenen o reben trucades telefòniques. L’APP Montcada i Reixac permetrà rebre notificacions de les novetats més importants de darrera hora. L’aplicatiu ofereix notícies i els telèfons de contacte dels diferents serveis de l’Ajuntament.
Tota la informació per donar-se d’alta a Whatsapp i a Telegram i per descarregar l’APP Montcada i Reixac la trobareu en aquest enllaç.
L’Ajuntament informa que, en funció del volum de peticions de subscripcions al canal Whatsapp, l’alta podria demorar-se algunes hores. El consistori demana paciència als usuaris d’aquest canal.