L'Ajuntament i les associacions de comerciants presenten la campanya de Nadal
L'alcaldessa de Montcada i Reixac, María Elena Pérez, i el regidor de Comerç i Turisme, Joan Maresma, han presentat aquesta tarda la campanya comercial de Nadal, en un acte que ha tingut lloc a la Sala Institucional de la Casa de la Vila, acompanyats dels presidents de les associacions de comerciants del municipi: Montcada Centre Comerç (MCC), Associació de Comerciants de Can Sant Joan, Associació de Botiguers, Comerciants i Industrials de Mas Rampinyo, Associació de Comerciants Montcada Nova-Pla d'en Coll i Associació de Comerciants, Industrials i Botiguers Can Cuiàs.
L'Ajuntament ha editat un cartell que, amb el lema 'Per Nadal, les millors compres a Montcada i Reixac', convida als montcadencs i montcadenques a aprofitar l'àmplia oferta comercial del municipi. "Hem de saber que disposem d'un munt d'establiments comercials, al costat de casa nostra, on ens atendran amb la màxima professionalitat i amabilitat", ha subratllat l'alcaldessa. "Estalviem-nos desplaçaments innecessaris, aglomeracions insoportables, cues interminables, una atenció impersonal, i quedem-nos a casa. Val molt la pena", ha afegit.
El cartell es col·locarà a partir de demà, 29 de novembre, i fins al 6 de gener, en les estructures de mobiliari urbà destinades a publicitat que hi ha repartides per tota la ciutat i en els aparadors de les botigues.
La campanya s'emmarca en les accions de dinamització i promoció del comerç local que duen a terme l'Ajuntament i les associacions de comerciants. Recentment, el govern local va lliurar 6.000 tiquets d'aparcament gratuït en zona blava que els comerços de la zona Centre regalaran als seus clients.
L'acte d'avui també ha servit per avançar una altra novetat: la plataforma d'internet promontcada.cat, que recull tots els establiments de la ciutat, amb l'objectiu que sigui una eina de promoció del comerç del municipi, però també un servei per a la ciutadania, ja que permet consultar de manera àgil i còmoda -fins i tot a través del telèfon mòbil- on trobar els comerços, classificats segons la seva especialització. "Volem aconseguir que la gent compri a Montcada i Reixac. Si no troba el que busca al costat de casa seva, que sàpiga que en altres barris del municipi ho trobarà. No cal que marxi a fora", ha assenyalat Joan Maresma.
El portal, desenvolupat per l'empresa planol.info, es presentarà demà als comerciants amb una sessió tècnica en què se'ls explicaran totes les possibilitats que ofereix.