La telefonia continua sent el principal motiu de consulta de l'OMIC
L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC), ha atès un total de 1420 consultes i ha cursat 255 reclamacions al llarg de l'any 2011. Del total d'atencions, les relacionades amb telefonia arriben al 33%, sent un any més la matèria que més reclamacions ha generat. La resta de consultes han estat per qüestions relatives a entitats bancà ries (8%), d'assegurances (7%), o de consum elèctric (6%) entre d'altres. Una de les dades més curiosos del balanç del 2011 és que per primera vegada ha aparegut la reparació d'electrodomèstics com un dels à mbits que més consultes suscita.
L'OMIC és un servei municipal d'atenció directa i gratuïta que ofereix informació sobre temes que afecten els consumidors: drets, recepció de denúncies i reclamacions i educació i formació en matèria de consum.
L'Oficina ofereix consultes telefòniques sobre serveis domèstics, habitatge, serveis bancaris, assegurances, alimentació, electrodomèstics, automòbils, neteja tèxtil, serveis turÃstics i bars i restaurants, entre altres. També s'encarreguen de fer l'anà lisi i tramitació de denúncies, queixes i reclamacions, mediació entre les parts per a la resolució de conflictes, campanyes d'informació i orientació als consumidors, inspeccions a comerços i edició de material informatiu.
L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor es troba a la Casa de la Vila (C. Major, 32) i l'horari d'atenció al públic és els dilluns de 10 a 13h i de 15 a 19h i de dimarts a divendres de 8 a 15h.