La nova marca i el lema del comerç local es presenta el 14 de juliol amb un acte festiu a la plaça de l’Església

Dilluns, 11 de juliol de 2022 a les 00:00

Una vintena de comerços del municipi n’ha enviat propostes durant el procés participatiu per presentar idees per elaborar aquest projecte.

La nova marca i lema del comerç de Montcada i Reixac es presenta el pròxim dijous, 14 de juliol, amb un acte festiu a la plaça de l’Església, a les 20.30 h. Aquests dos elements es mostraran a la ciutadania per mitjà d’un dibuix en 3D, a càrrec de l’artista Toni Ortiz, i el públic assistent es podrà fer una foto amb aquesta inèdita imatge des del balcó de l’Auditori Municipal. 

Amb la presentació del dia 14 culmina la creació d’una marca per al comerç local, un projecte que va començar a principi de juny amb un procés participatiu durant el qual es va convidar als comerciants locals a presentar suggeriments i idees per a la marca i el lema.

S’hi ha presentat una vintena de propostes de lema i un jurat format per professionals de la comunicació i representants de les associacions de comerciants s’ha encarregat de fer-ne una tria de tres. Un total de 72 establiments ha participat a la votació per triar el lema definitiu, vots que s’han recollit via el nou canal de Whatsapp del comerç local. A partir d’aquesta frase identificadora del teixit comercial local, una dissenyadora gràfica s’ha encarregat de donar forma a la marca. Aquesta acció rep el suport del programa Apropa’t, de l’Àrea Metropolitana de Barcelona.

Darrera actualització: 12.07.2022 | 07:03