Jornada participativa per netejar la llera de la riera de Sant Cugat

Dimecres, 27 de setembre de 2023 a les 10:00

L’Ajuntament inicia una campanya per conscienciar que els rius del municipi no són un abocador. El consistori i l’AV Font Pudenta-Muntanyeta ha fet una crida a la ciutadania a col·laborar en la neteja de la riera de Sant Cugat per al proper 1 d’octubre, on també participaran l’entitat Som Rius, l’ADF Serralada de Marina i Protecció Civil.

La regidoria de Medi Ambient i l’AV Font Pudenta-Muntanyeta han fet una crida a la ciutadania a col·laborar en la neteja de la riera de Sant Cugat en una jornada prevista per al proper diumenge, 1 d’octubre, de 9 a 12h. En aquesta actuació també col·laboren l’entitat Som Rius, ADF Serralada i Protecció Civil.

La petició a la ciutadania coincideix amb l’inici de la campanya municipal ‘Anem per feina! Recuperem rius, rieres i torrents´. Aquesta neteja a la riera de Sant Cugat és la tercera de les accions que ha realitzat l’Ajuntament des del passat mes de juliol després d’haver intervingut a la zona sota el pont vermell, a Terra Nostra, i sota la passarel·la de La Salle. 

La regidora de Medi Ambient, Dori Alcalá, ha explicat que “animo a la ciutadania a participar en la neteja del proper dia 1 i donar suport per conscienciar de la importància que els rius no es converteixin en abocadors”.  La regidora també ha aconsellat que els participants portin i roba còmoda i ha explicat que el consistori facilitarà guants i aigües als participants. El punt de trobada i d’accés al riu estarà davant l’Institut La Ferreria, on també estarà situat el punt informatiu medioambiental ‘EcoTruck”. L’Ajuntament facilitarà guants i aigua.

Les properes accions es realitzaran, properament, a la riera de Mas Duran i al torrent de Roca Mora.

Darrera actualització: 28.09.2023 | 10:10