Inici de les obres del vial de la Riera de Sant Cugat per transformar-lo en un passeig per a vianants i un carril de circulació

Dilluns, 27 d’abril de 2026

Les obres per transformar el camí posterior de l’escola Mitja Costa en una façana verda, un passeig per a vianants i un carril de circulació de sentit únic ja s’han iniciat. Aquesta tarda l’alcalde, Bartolo Egea, acompanyat del president de l’Àrea Territorial i Mobilitat, Andreu Iruela, han informat al veïnat del calendari previst i dels detalls de les obres, que permetran gaudir, en breu, d’un nou espai. L’actuació, que es preveu realitzar-la en 11 mesos, està valorada en 1,4 milions d’euros i és finançada per l'Àrea Metropolitana de Barcelona.                                  

El nou vial inclourà un carril compartit per a vehicles i bicicletes, amb canvis alternatius de pas en forma de ziga-zaga per reduir la velocitat, que estarà limitada a 20 km/h. L’actuació preveu una zona verda amb nou arbrat, un espai de passeig amb sauló i una zona d’estada amb bancs. La intervenció també inclou la renovació del clavegueram i el soterrament d’un transformador aeri.

Aquestes obres que han començat pertanyen a la primera fase, amb una longitud de 340 metres lineals, afecta la part posterior de l’escola Mitja Costa, entre l’avinguda de la Riera de Sant Cugat i el carrer de la Rosa. El projecte tindrà dos fases més per urbanitzar tot el vial que connectarà l'avinguda de la Riera de Sant Cugat amb la N150.

Darrera actualització: 27.04.2026 | 19:35