‘FEM comerç, FEM barri, FEM Montcada’, nova marca del comerç local

Divendres, 15 de juliol de 2022 a les 00:00

El nou lema del comerç local es va presentar ahir en un acte de promoció adreçat als comerciants, que va comptar amb la creació d’un dibuix en 3D a la plaça de l’Església de l’artista Toni Ortiz que va anar creant durant tot el dia.

La nova marca i lema del comerç de Montcada i Reixac es va presenta ahir a la tarda amb un acte festiu a la plaça de l’Església. A l’acte van assistir l’alcaldessa, Laura Campos, el regidor de Comerç i Turisme, Salva Serratosa, i representants dels comerciants locals.

Els nous elements es van mostrar a la ciutadania per mitjà d’un dibuix en 3D, a càrrec de l’artista Toni Ortiz, que va anar realitzant al terra de la plaça de l’Església durant tot el dia. Un cop el va finalitzar, el públic assistent es va poder fer una foto amb aquesta inèdita imatge des del balcó de l’Auditori Municipal.

Amb aquesta presentació culmina la creació d’una marca per al comerç local, un projecte que va començar a principi de juny amb un procés participatiu durant el qual es va convidar als comerciants locals a presentar suggeriments i idees per a la marca i el lema. S’hi van presentar una vintena de propostes de lema i un jurat format per professionals de la comunicació i representants de les associacions de comerciants es va encarregar de fer-ne una tria. Un total de 72 establiments va votar, per mitjà del nou canal de Whatsapp del comerç local, i va escollir el lema guanyador. A partir d’aquesta frase identificadora del teixit comercial local, una dissenyadora gràfica va donar forma a la marca. Aquesta acció s’ha realitzat amb el suport del programa Apropa’t, de l’Àrea Metropolitana de Barcelona.

Darrera actualització: 15.07.2022 | 14:56