Els Reis d'Orient portaran la il·lusió a Montcada i Reixac el dia 5 de gener
Ses Majestats els Reis d'Orient visitaran Montcada i Reixac el pròxim dilluns 5 de gener, i recorreran els carrers de la ciutat en les seves carrosses, acompanyats dels patges reials, que són veïns del municipi que de forma voluntària col·laboren amb l'organització, la Regidoria de Cultura i Patrimoni. Abans de donar inici a la Cavalcada oficial, els reis faran una primera aturada al Casino de Terra Nostra (N-150, km 2,6), al voltant de les 16.30h, i es faran fotografies amb els infants que hi assisteixin a la recepció, que durarà al voltant d'una hora. Cap a les 17.30h arrencarà el recorregut de la comitiva, a l'avinguda de la Ribera, a l'alçada del carrer Llevant. L'itinerari continuarà pel pont de la Mina fins arribar a Can Sant Joan, on agafarà els carrers Bifurcació, Bateria, Masia i Mina.
Per anar cap al centre, la Cavalcada anirà per l'avinguda de la Unitat i els carrers Pasqual i Elionor, fins arribar al carrer Major. Com cada any, a la plaça de l'Església, cap a les 19.45h, tindrà lloc l'acte durant el qual l'alcaldessa accidental de Montcada i Reixac, M. Carmen Porro, lliurarà a Ses Majestats les claus de la ciutat per tal que puguin entrar a les cases dels montcadencs i montcadenques i deixar-los regals.
Després d'aquest acte, la Cavalcada continuarà pel Pont dels Hermanos i la rambla dels Països Catalans fins a Mas Rampinyo, passant per la plaça d'Espanya. La novetat d'enguany és que el recorregut per Mas Rampinyo s'amplia, passant també pels carrers Santa Fe, Baix de Sant Pere i Àngel Guimerà, per acabar a l'avinguda de Catalunya, davant l'edifici de La Unió, on els reis hi faran també una visita. Durant tota la Cavalcada, Ses Majestats repartiran al voltant de 1.800 quilos de caramels, sense gluten i amb colorants naturals. Els Reis també passaran pel barri de Can Cuiàs, convidats per l'AV del barri; a les 16h Ses Majestats recolliran les cartes dels infants i a continuació, cap a les 18h, realitzaran el recorregut pel barri. El punt d'inici és la plaça Tifariti.
Per saber quins regals volen els montcadencs i montcadenques i què han de deixar a cada llar, els Reis enviaran a Montcada i Reixac el Carter Reial aquest diumenge, 4 de gener, qui romandrà a la plaça de l'Església de 16 a 20h, recollint les cartes de la canalla. Qui vulgui es pot emportar la càmera de casa i fer-se una foto amb l'emissari reial i la seva comitiva. En cas de pluja, el Carter recollirà les cartes a la Casa de la Vila (Major, 32).