Els centres educatius inicien el cicle de portes obertes per al curs 2026-27
- Les visites a les escoles del municipi es faran durant tot el mes de febrer.
- La preinscripció serà del 4 al 18 de març a infantil i primària i del 6 al 18 de març, a secundària.
- L’Ajuntament organitza una xerrada informativa que es farà el 17 de febrer (17.30 h) a la Casa de la Vila. Hi haurà emissió en directe i servei de canguratge.
Les portes obertes als centres educatius de Montcada i Reixac es posen en marxa aquest mes de febrer, per tal que les famílies coneguin les instal·lacions i el projecte pedagògic de les escoles i instituts del municipi cara la preinscripció per al curs 2026-2027, que serà del 4 al 18 de març a infantil i primària i del 6 al 18 de març, a secundària. L’Ajuntament ha convocat una xerrada informativa el 17 de febrer (17.30 a 19 h) a la Casa de la Vila (c. Major, 32), sobre el procés de preinscripció escolar. En aquesta trobada, que es podrá seguir en directe a través de montcada.cat, s’esclariran els dubtes que tingui la ciutadania respecte el procés i el mapa escolar. Hi haurà servei de canguratge que es pot demanar fins al 12 de febrer.
Calendari de portes obertes d’educació infantil i primària:
- Escola Elvira Cuyàs: 19 de febrer, 16.45 h
- Col·legi FEDAC: 21 de febrer, a partir de les 10 h amb cita prèvia
- Escola El Turó: 24 de febrer, 9.15 i 15.15 h
- Escola Mitja Costa: 25 de febrer, 9.15 h i 15.15 h
- Escola Font Freda: 25 de febrer, 15 h
- Institut escola El Viver: 25 de febrer, 17 h
- Escola Reixac: 26 de febrer, 17 h
- Institut escola Mas Rampinyo: 27 de febrer, 15.15 h
- Col·legi La Salle: 28 de febrer, a partir de les 9 h amb cita prèvia
- Col·legi Ginesta: febrer, de 17 a 18 h, amb cita prèvia
Calendari de portes obertes d’educació secundària:
- Col·legi La Salle: 18 de febrer (alumnes FEDAC) i 25 de febrer (general), a partir de les 18 h amb cita prèvia
- Institut Montserrat Miró: 24 de febrer, 17.15 h
- Institut escola El Viver: 25 de febrer, 15.15 h
- Institut La Ribera: 25 de febrer, 17 h
- Institut La Ferreria: 26 de febrer, 17 h
- Institut escola Mas Rampinyo: 27 de febrer, 17 h
- Col·legi Ginesta: febrer, de 17 a 18 h, amb cita prèvia
Es recomana confirmar la data i l’hora de les visites quan s’acosti la data inicialment prevista, consultant directament als centres educatius triats. Es pot demanar més informació a l’Oficina Municipal d’Escolarització (OME), al correu electrònic ome@montcada.org