L'acció entra dins del projecte de millora dels espais virtuals de comunicació del departament Ciutadania i Participació Ciutadana i la interrelació en línia amb les entitats. El qüestionari està disponible a la plataforma Montcada Participa i també s’ha enviat per correu electrònic a totes les entitats.
L’Ajuntament de Montcada i Reixac ha encetat una iniciativa que té per objectiu l’optimització dels espais virtuals comunicatius de Participació Ciutadana i la interacció en línia amb les entitats montcadenques. La primera acció de la proposta és assistir a les entitats en el perfeccionament de l’administració dels seus comptes de xarxes socials.
Per dur a terme aquesta missió, la Regidoria de Ciutadania i Participació Ciutadana farà un estudi que permetrà esbrinar diverses qüestions: d’una banda, conèixer la xifra d’entitats que disposen de comptes a les xarxes socials i quines són les xarxes socials que utilitzen les entitats; d’altra banda, estar al corrent del nombre d’entitats que coneixen i interactuen amb els comptes de xarxes socials de Participació Ciutadana i la incidència d’aquesta plataforma a les diverses xarxes quant a seguidors, interaccions i comentaris, entre d’altres.
Com a part d’aquest estudi, la regidoria ha creat una breu enquesta. El qüestionari està publicat a la plataforma Montcada Participa i també s’ha enviat per correu electrònic a totes les entitats montcadenques. El termini per respondre el formulari acaba el 30 de setembre.