El canal municipal de Whatsapp, ara més accessible

Dilluns, 18 de març de 2024

Amb l’objectiu d’agilitzar la subscripció als canals d’informació, l’Ajuntament renova la seva presència a Whatsapp amb un canal des d’on seguir l’actualitat de la corporació municipal.

L’Ajuntament de Montcada i Reixac ha millorat l’accés al canal municipal Whatsapp amb la finalitat de facilitar la seva subscripció per a la ciutadania. Els nous usuaris es poden donar d’alta al nou canal només fent un clic a aquest enllaç. Els usuaris que ja estaven subscrits al canal rebran un missatge al seu Whatsapp per tal de passar al nou canal.

Els canals municipals de Whatsapp i de Telegram es van crear en 2020 amb motiu de la pandèmia del coronavirus SARS-COV-2 per tal  d'informar sobre les novetats més destacades en aquell moment. Un cop finalitzat aquest període es va ampliar a la informació municipal d’interès per a la ciutadania dels àmbits social, cultural, esportiu i de serveis.

L’alcalde de Montcada i Reixac, Bartolo Egea, ha animat a la ciutadania a continuar amb aquest canal i a donar-se d’alta als nous usuaris i ha afirmat que “aquest és un canal molt proper on aconseguir tota la informació de la ciutat gràcies als dispositius mòbils”. Egea també ha recordat que “és un canal molt útil en casos d’emergències i avisos i notícies sobrevingudes que requereixen una informació d’interès per a la ciutadania”.

Els canals de comunicació via Whatsapp i Telegram són de caràcter unidireccional i, per tant, no generen converses ni permeten enviar missatges ni tampoc atenen o reben trucades telefòniques.

Darrera actualització: 18.03.2024 | 14:18