Comunicat de l'Ajuntament de Montcada i Reixac

Dimecres, 27 de març de 2024 a les 11:09

Degut al correu enviat a tota la plantilla municipal per part del sindicat CCOO i de l’article per part de la portaveu d’En Comú Podem-Montcada i Reixac a La Veu de Montcada, així com algunes informacions aparegudes en perfils digitals ens veiem en l’obligació d'emetre aquest primer comunicat per part de la Comissió del Govern Municipal sobre Recursos Humans.

En primer lloc, hem d’afirmar que les informacions emeses respecte als procediments i les assignacions, adscripcions o provisions del lloc de treball del personal d’aquest ajuntament no són veraces. I en aquest aspecte, per fonamentar aquesta afirmació consta adjunt a aquesta comunicació l’informe de la cap de Recursos Humans, funcionària d’aquest consistori i responsable dels expedients relatius a la plantilla municipal, en el que ens fa palès que, des del 10 de juliol de 2023, només s'han produït quatre adscripcions provisionals de personal des de la constitució del nou cartipàs municipal, que han estat els següents:

âž” Coordinadora Àrea Econòmica i Recursos Humans

âž” Coordinador Àrea de Serveis

âž” Coordinadora Àrea Territorial i Mobilitat

âž” Coordinador Àrea Social

Per tant, com es pot comprovar en aquest informe des del mes de juliol i fins a data d’avui no s’ha fet en aquest ajuntament cap modificació de cap lloc de treball ni cap modificació de cap empleat d’aquesta corporació. Fet pel qual, no podem qualificar d’altre manera com a fal·làcies les afirmacions emeses pel sindicat CCOO al correu electrònic enviat a la plantilla.

Aquesta situació comporta un greu menyspreu no solament a la institució sinó al conjunt dels empleats que hi treballen, donat que no sols s’ha utilitzat un canal de comunicació envers el personal de manera espúria sinó que, a més, s’ha fet sense veracitat i amb interessos poc clars.

En segon lloc, respecte a l’article de la portaveu del Grup Municipal d’En Comú Podem - Montcada i Reixac a La Veu de Montcada, volem manifestar que resulta molt trist observar com s’utilitza una informació sense veracitat i sense el contrast necessari perquè un representant públic (sobretot d’un partit que es denomina d’esquerres i progressista), única i exclusivament, per treure rèdit polític i amb el més ampli menyspreu a les persones que treballen cada dia en aquesta institució.

Per últim, aquest consistori té un compromís ferm amb la legalitat, motiu pel qual resulten més ofensives les acusacions que apareixen en totes aquestes comunicacions (correu electrònic de CCOO, article d’En Comú Podem i perfils d’Internet) no sols pel menyspreu a la honorabilitat de l’ajuntament i les persones que hi treballen, sinó també per ignorància profunda dels procediments administratius que regeixen el funcionament de l’administració municipal.

Darrera actualització: 28.03.2024 | 09:08