Teatre: 'Cor dels amants'
Abonaments a la venda el dimarts 16 de desembre de forma presencial a partir de les 17 h a l'Auditori Municipal
Abonament 5x60: Honestedat, Ofrenda, Clavells, Concert de Jazz Smack Dab, Loop
Entrades a la venda el dimecres 17 de desembre a partir de les 10 h al web del teatre i a les 17 h a l'Auditori Municipal
Teatre Lliure
Dues veus, un mateix instant: l’amor al límit entre la vida i la mort.
Tiago Rodrigues, l’actual director del Festival d’Avinyó, torna al seu primer text de l’any 2007, Cor dels amants. Un peça polifònica sobre una parella i els efectes del pas del temps. L’espectacle es va remuntar al Théâtre des Bouffes du Nord, a París, i arriba aquí en una producció del Lliure, amb Marta Marco i Ernest Villegas.
Una parella jove s’enfronta a una situació de vida o mort. De manera simultània, cada amant ens presenta versions lleument diferents dels mateixos fets. Una peça lírica i polifònica que celebra la força vital de l’amor quan la normalitat surt de mare i el nostre món és posat en dubte.
Fitxa artística
- Autoria i direcció: Tiago Rodrigues
- Intèrprets: Marta Marco i Ernest Villegas
Preus
- Anticipada: 18 €
- Taquilla 22 €
Durada: 60 minuts
Espectacle en català