Montcada a Escena. Fuenteovejuna, SL

Dissabte, 7 de novembre de 2026 a les 17:00h

La Gran Finestra Estràbica

Adaptació de la famosa obra de Lope de Vega, on viatgem dels camps del segle XV a una empresa tèxtil de l'Espanya dels anys seixanta, on les treballadores conviuen sota un sistema autoritari marcat pels abusos, la por i el silenci.
Quan la injustícia traspassa tots els límits, el que sembla impossible pot esdevenir inevitable.
Aquesta adaptació manté intacte el seu missatge essencial, la lluita contra la injustícia i l’abús de poder. Les dones prenen un paper protagonista i es converteixen en el motor del canvi, reivindicant la seva dignitat i demostrant que la unió és capaç de desafiar qualsevol forma d'opressió.

Direcció: Alba Rubio i Victor Bea
Intèrprets: Carolina Jezequel, Crismy Ramírez, David Serrano, Dolores Hernández, Guillem Blasco, Jonatan Pérez, Lola Almagro, Maite Sánchez, Mireia Castelló, Noelia Cañamero, Oriol Bassols, Paloma Báscones, Rebeca Colao, Silvia Gómez del Pulgar, Susana Lara, Vanessa Escribano.
Equip tècnic: Pol Morató i Víctor Bea.
Idioma: castellà
Durada: 60 minuts

Adreça:

Sala Escenari

Teatre Municipal

Carrer Tarragona, 32 - 08110 Montcada i Reixac - Barcelona
Telèfon: 935 651 122
Adreça electrònica: cultura@montcada.org
Lloc web: teatremontcada.cat/
Horari:  
Amplieu el mapa
Com arribar-hi
Darrera actualització: 28.09.2026 | 10:13