Nou sistema de validació de les cites prèvies a l’OAC

Dimarts, 28 de setembre de 2021 a les 00:00

El servei es posa en marxa el 4 d’octubre i consisteix a confirmar les visites mitjançant una pantalla instal·lada al vestíbul de l'edifici de l'Ajuntament.

L’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) posa en marxa aquest dilluns, 4 d’octubre, un nou sistema perquè les persones usuàries validin la visita que ja tenen concertada amb el servei, mitjançant una pantalla ubicada al vestíbul de l’edifici de l’Ajuntament (Avinguda de la Unitat, 6). Per confirmar la visita, caldrà acostar el codi QR que s’obté quan s’ha demanat cita per via telemàtica o bé, introduir el número de DNI de la persona sol·licitant.

La validació permet, d’una banda, a la persona usuària conèixer el temps d’espera abans de la seva cita –la màquina expedeix un imprès amb l’hora de la visita– i de l’altra, l’Ajuntament rep la confirmació que qui ha demanat la visita ha arribat ja a l’OAC. ‘Amb aquest nou sistema continuem amb la millora del servei d’atenció ciutadana, perquè el que pretenem és gestionar l’espera de forma eficient i evitar les actuals cues a la porta de l’Ajuntament’, ha explicat la regidora responsable de l’OAC, Eva Manzano.

L’OAC continua atenent la ciutadania amb el sistema de cita prèvia, que es pot demanar per correu electrònic a oac@montcada.org; per via telemàtica a citaprevia.montcada.cat o bé, al telèfon 935 726 474.

Darrera actualització: 28.09.2021 | 13:20