Conveni de col·laboració per a la posada en marxa del Pla de Participació Ciutadana

Dilluns, 9 d'octubre de 2006 a les 00:00

L'Ajuntament de Montcada i Reixac ha firmat un conveni de col·laboració amb el Departament de Relacions Institucionals i Participació de la Generalitat de Catalunya per a una correcta posada en marxa del nou reglament de participació ciutadana promogut pel consistori. L'objectiu d'aquest conveni és establir actuacions de seguiment, assessorament i acompanyament a aquest procés.<BR><BR>La Direcció General de Participació Ciutadana és compromet, amb aquest conveni, a posar a disposició de l'Ajuntament de Montcada i Reixac una persona tècnica de referència per al seguiment de les actuacions inherents al desenvolupament del projecte de participació, oferir assessorament tècnic i col·laborar en les accions formatives per  a les persones que han d'executar materialment el pla.<BR><BR>La renovació del Reglament ha estat un dels principals reptes de la regidoria de Participació Ciutadana de l'Ajuntament de Montcada i Reixac. El procés va començar l'any 2004, amb l'aprovació per Ple de la voluntat de modificació i la creació d'una Comissió d'Estudi. Durant aquest temps s'han realitzat diverses reunions i fòrums de debat ciutadà, que han servit per elaborar l'esborrany de Reglament que es va presentar a les Jornades de Participació Ciutadana que el consistori va organitzar a l'octubre de 2005. Després de les jornades es va obrir un darrer període de presentació de noves aportacions i es va efectuar la darrera Comissió d'Estudi per consensuar el text, aprovat el passat gener.

Darrera actualització: 16.04.2018 | 16:19